FAQ - Boligforeningernes Dag

Ofte stillede spørgsmål

Klik på en overskrift, så folder svaret sig ud. Finder du ikke svar på det, du søger, så skriv til info@bfdag.dk

Messen afholdes:

 

I København

  • Forum, Julius Thomsens Plads 1, 1925 Frederiksberg.
  • Lørdag d. 1. marts 2025 og er åben fra kl. 9.00-17.00.

I Aarhus

  • Aarhus Congress Center, Margrethepladsen 1, 8000 Aarhus C
  • Lørdag d. 25. oktober 2025 og er åben fra kl. 9.00-17.00.

Det er gratis at deltage ved messen. Der er kun betaling for køb af mad og drikke.

Ja, det er muligt at tilmelde sig i døren.
Vi anbefaler dog, at al tilmelding sker inden fremmøde for at sikre et bedre flow ved indgangen. 

Ja, der er en gratis, bemandet garderobe, som er placeret ved siden af indgangen.

Emneord bruges til at sortere blandt de mange oplæg og udstillere. Hvert oplæg er tildelt et eller flere emneord, ligesom hver udstiller er tildelt emneord baseret på de fagområder de dækker. De gør det nemmere, at finde lige det på messen man søger.

En netværkssession er 30-45 min. faciliteret networking mellem boligforeninger. En session har et overordnet tema og en assisterende facilitator. Tilmelding sker ved at møde op kort tid før start ved Netværksloungen. Der er begrænsede antal pladser af hensyn til tryg afvikling af netværkseventet.

Min Boligforening ApS er eventarrangør og et mediehus, der i mange år har udgivet håndbog og magasiner til bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Vi afholder ligeledes Gå-hjem møder, VidenSeminarer samt CaféAftener for bestyrelserne. Alle vores udgivelser og events er gratis for boligforeningerne.

Kontakt os på info@bfdag.dk.