Ofte stillede spørgsmål
Klik på en overskrift, så folder svaret sig ud. Finder du ikke svar på det, du søger, så skriv til info@bfdag.dk
Hvor og hvornår afholdes messen?
Messen afholdes:
I København
- Forum, Julius Thomsens Plads 1, 1925 Frederiksberg.
- Lørdag d. 1. marts 2025 og er åben fra kl. 9.00-17.00.
I Aarhus
- Aarhus Congress Center, Margrethepladsen 1, 8000 Aarhus C
- Lørdag d. 25. oktober 2025 og er åben fra kl. 9.00-17.00.
Hvad koster det at deltage?
Det er gratis at deltage ved messen. Der er kun betaling for køb af mad og drikke.
Kan jeg tilmelde mig på dagen ved indgang?
Ja, det er muligt at tilmelde sig i døren.
Vi anbefaler dog, at al tilmelding sker inden fremmøde for at sikre et bedre flow ved indgangen.
Er der adgang til garderobe?
Ja, der er en gratis, bemandet garderobe, som er placeret ved siden af indgangen.
Hvad kan jeg bruge emneord til?
Emneord bruges til at sortere blandt de mange oplæg og udstillere. Hvert oplæg er tildelt et eller flere emneord, ligesom hver udstiller er tildelt emneord baseret på de fagområder de dækker. De gør det nemmere, at finde lige det på messen man søger.
Hvordan tilmelder jeg mig en netværkssession i Netværksloungen
En netværkssession er 30-45 min. faciliteret networking mellem boligforeninger. En session har et overordnet tema og en assisterende facilitator. Tilmelding sker ved at møde op kort tid før start ved Netværksloungen. Der er begrænsede antal pladser af hensyn til tryg afvikling af netværkseventet.
Hvem arrangerer messen?
Min Boligforening ApS er eventarrangør og et mediehus, der i mange år har udgivet håndbog og magasiner til bestyrelser i andels- og ejerboligforeninger samt almene boligforeninger. Vi afholder ligeledes Gå-hjem møder, VidenSeminarer samt CaféAftener for bestyrelserne. Alle vores udgivelser og events er gratis for boligforeningerne.
Jeg mangler svar på et spørgsmål
Kontakt os på info@bfdag.dk.